Sidor

lördag 26 december 2015

Sponsra en komedi

God fortsättning, mina vänner!
En del av er har redan hört att jag flyttat till Berlin, min nya hemstad, om inget oförutsett inträffar.
Anledningen var att jag behövde en nystart i livet, och Berlin tilltalar mig på ett sätt som få andra städer lyckats med.
Vad jag främst vill göra under det kommande året, är att färdigställa nyversionerna av de pjäser jag skrev under åren -93 till -97, samt mitt experiment med att skriva en buskis med tillhörande analys. För den som vill vara med och sponsra detta projekt går det bra att gå in på GoFundMe https://t.co/qYWhOrQKoK och donera en slant. Pengarna kommer att gå till en laptop (den jag hade med mig ner har tyvär gett upp) och ekonomisk frihet att ägna den tid som krävs till detta ganska omfattande projekt. Får jag in pengarna kommer jag dessutom att översätta dem till engelska. Sedan ska manusen ut i cirkulation med hopp om att någon teater, etablerad eller amatörsällskap ska finna intresse i dem. 
Det har fått alldeles för låg tid redan, mycket på grund av tidsbrist, men också den mentala svacka som jag befunnit mig i under flera år. 
Stundtals har jag ifrågasatt mig själv och tvekat på materialets styrka, men sedan i somras har det vänt, och jag ser nu mycker mer optimistiskt på både min förmåga som manusförfattare och min livssituation.
Väl mött och hoppas att ni alla får ett fantastiskt gott nytt 2016!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar