Sidor

lördag 30 januari 2016

Berlin - en kreativ nystart

Hej alla.

Nu har det knappast undgått någon att jag emigrerat till Tyskland; närmare bestämt Berlin.
Det finns flera orsaker till det, men främst för att jag mår bättre psykiskt här, och för att jag  kände att Stockholm inte längre gav mig någon inspriration.

Nu däremot har jag varit mer kreativ än på 15-20 år, och arbetar nu parallelt med ombearbetningar av befintliga manus jag skrev på -90talet, samt att översätta dess till i första hand engelska.

Jag har dessutom återupptagit arbetet med boken "Dibb - the dream notary" en historia som föddes för många många år sedan, men som nu håller på att förverkligas.

Men jag behöver er hjälp. Att starta ett nytt liv, i en ny stad, har kostat.
Som om inte det vore nog, har min mobil dött, och min dator sjunger på sista versen; tonartshöjningen kom redan förra veckan....

Därför ber jag er nu att bidra till att hjälpa mig göra verklighet av något som äntligen ger mig energi och gnistan tillbaka.

Det kan man göra på mer än ett sätt.

1. Man kan donera vi GoFundMe här https://www.gofundme.com/3komedier
2. Man kan Swisha mig direkt via mitt svenska mobilnummer 0762429447
3. Man kan välja att föra över pengar direkt via bank. (uppgifter om bankkonto fås via e-mail stefan_wiktorin@hotmail.com

Alla som bidrar kommer att tackas, både här, på GoFundMe och i det färdiga materialet.
Bidrar man med minst 50 kronor, får man dessutom läsa de första utkasten, och på så vis följa utvecklingen .

Jag tackar ödmjukast på förhand för er hjälp.

/Stefan


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar