Sidor

söndag 27 mars 2011

Alla dessa listor...

Runt om på nätet och även i "gammelmedia", publiceras listor av alla de slag. Då jag vill passa in i flödet av information, rättar jag mig i ledet och bidrar med några listor.

Saker jag gjort....eller inte....

  • (x) Ätit frukost före lunch.
  • (x) Ätit lunch.
  • (x) Köpt en produkt som det gjorts reklam för.
  • (x) Empiriskt bevisat att Bollnäs faktiskt finns.
  • (x) Åkt buss.
  • (x) Åkt tåg.
  • (x) Åkt vilse.
  • (x) Kommit hem igen.
  • (x) Åkt rulltrappa (upp).
  • (x) Åkt rulltrappa (ned).
  • (x) Läst en bok (bra)
  • (x) Läst en bok (Liza Marklund)
  • (x) Kokat pasta.
  • (x) Firat min födelsedag.
  • (x) Ägt en tröja.
  • (x) Dammsugit.
  • (x) Tappat nycklarna.
  • (x) Tappat tålamodet.
  • (x) Tappat konceptet.
  • (x) Skrivit ett brev.
  • (  ) Varit i Sundsvall.

HISSAR

  • Hissen på Åhléns City. (Rymlig)
  • Hissen på NK. (Trevliga speglar)
  • Åkbandet på T-Centralen från blå linje. (Inte en hiss, men praktiskt om man vill hinna färdigt med korsordet)

OGILLAR

  • Folk.
  • Folk.
  • Folk.
  • Folk.
  • Pölsa.

5 SNABBA

  • Gepard.
  • Tävlingscyklister.
  • Pengar.
  • Makaroner.
  • Nescafé.

Att se på tv:

  • League of gentlemen (Brittisk humor när den är som märkligast)
  • Arrested developement (Amerikansk komediserie som tyvärr inte nådde Sverige.
  • Family Guy (För att det är så tecknad humor ska vara)
  • American Dad (Bara ett snäpp från att vara lika rolig som Family Guy)
  • Glee (För att det är sång, dans, humor och drama. Och Sue Sylvester.)
Så. Det får räcka med listningar i dag. Jag är nämligen förkyld och får inte slita ut mig...
Se även min gode vän och kollega Magnus G Bergström ge ett par skopor ovett åt höger och vänster i "Shitlist 1" och "Shitlist 2"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar